با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی ، کتابداران عزیر و کاربران محترم 

بخش تماس با ما و بازخوردی که در تمامی صفحات در دسترس است برای اطلاع از مشکلات شما عزیزان و رفع آنها است و ارسال بازخوردها نه تنها باعث بهبود سامانه بلکه باعث اطلاع ما از مشکلات و همچنین نظرات شما عزیزان می شود . لطفا در زمان استفاده از این امکانات موارد زیر را مد نظر قرار دهید : 

- ما اطلاعی از اینکه در ذهن شما چه می گذرد نداریم پس لطفا مشکل را کامل شرح دهید ، توضیح بیشتر باعث زودتر به نتیجه رسیدن می شود .

- لطفا قبل از اینکه نسبت به ارسال بازخورد اقدام کنید یکبار دیگر اطلاعات ورودی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل از اطلاعات وارد شده ویا نحوه استفاده نادرست و یا عدم آگاهی شما از نحوه کارکرد بخش مورد نظر نمی باشد . این کار باعث می شود که وقت هدر نرفته و مشکلات سایر دوستان سریعتر رفع شود .

- حتما در زمان ارسال بازخورد اطلاعاتی که باعث بروز خطا شده است را ارسال کنید تا پیگیری مشکل برای ما امکان پذیر باشد ، برای مثال اگر با تمدید کاربری مشکل دارید حتما نام کاربری را ارسال کنید و برای تمامی بخش ارسال اطلاعات کلیدی کمک شایانی به رفع مشکل شما خواهد کرد .

- از ارسال بازخورد با متن خالی و بدون توضیح خودداری کنید چون تنها باعث اتلاف وقت ما خواهد شد و از این به بعد بازخورد های این چنینی به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد .

- لطفا از ارسال مشکل از طرق مختلف خودداری کنید تنها از یک روش کافی است و نیازی به ارسال یک مشکل هم از طریق بازخورد و هم از طریق تماس با ما نیست .

- تمامی بازخورد ها مطالعه شده و بر اساس اولویت بررسی و رفع می شود و ارسال مکرر یک درخواست تنها با عث کندی کار ما خواهد شد . 

- بخش نظر سنجی برای بیان مشکلات نیست ، لطفا از بیان مشکلات در بخش نظر سنجی خود داری کنید زیرا ترتیب اثر داده نخواهد شد .

- تمامی مشکلات بررسی خواهد شد چه یک نفر مشکل را اعلام کرده باشد چه 100 نفر ، پس لطفا اگر در کتابخانه شما همکار شما مشکل را اطلاع داده است شما دیگر آن را ارسال نکنید .

- در صورتی که اطلاعات تماس شما در مشخصات کاربری شما وجود ندارد حتما در پیام ارسالی یک شماره تماس ارسال کنید تا در صورت نیاز به پیگیری تلفنی این امکان وجود داشته باشد.

- پس از بررسی درخواست شما و در صورتی که نیاز به توضیح باشد حتما برای شما پیامی ارسال میشود ، عدم ارسال پیام به منزله عدم رسیدگی به مشکل شما نمی باشد و ممکن است که رفع مشکل شما نیاز به بروزرسانی سامانه داشته باشد که در این صورت حداکثر 1 هفته به طول میانجامد (البته زمان 1 هفته بسته به زمانبندی ما برای بروز رسانی سامانه ممکن از کمتر و یا بیشتر شود )

- ما همواره در حال تغییر و توسعه سامانه هستیم ، برخی مواقع ممکن است خطای رخ داده مقطعی و به دلیل کارهایی باشد که ما در حال انجام آن هستیم و پس از پایان کار ما خطا رفع می شود ، در این موارد لطفا عجولانه اقدام به ارسال بازخورد ننمائید و اگر قبل از بروز خطا بخش مورد نظر شما مشکلی نداشته و ناگهانی دچار خطا شده است لطفا حداکثر چند ساعت صبر کنید و پس از بررسی مجدد اگر خطای مورد نظر همچنان باقی بود آنگاه اقدام به ارسال بازخورد نمائید . 

- در نهایت هم اگر توضیح مشکل ایجاد شده برای شما توسط تماس با ما و یا بازخورد دشوار است همیشه می توانید با استفاده از شماره تلفن های موجود در صفحه تماس با ما مشکل خود را به صورت تلفنی اطلاع دهید .

پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم 


اطلاعیه ها